ureticihaber.com
ureticihaber.com
GÜNCEL

Yeni asgari ücret 22 bin 104 TL!

2025 yılında geçerli olacak asgari ücret yüzde 30 artışla net 22 bin 104 lira olarak belirlendi.

Yeni asgari ücret 22 bin 104 TL!
Paylaş:

2025 yılında geçerli olacak asgari ücret yüzde 30 artışla net 22 bin 104 lira olarak belirlendi.

 Doğrudan 7 milyon çalışanı, dolaylı olarak toplumun tamamını ilgilendiren yeni asgari ücretin belirlenmesine yönelik süreç tamamlandı.

2025'te geçerli olacak asgari ücreti belirleme çalışmaları kapsamında dördüncü toplantısı gerçekleştirildi.

Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun 4. toplantısı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nda yapıldı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'ın başkanlığında yapılan toplantı, basına kapalı gerçekleşti.

Açıklamayı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan yaptı.

 

 

Bu arada 700 lira olan asgari ücret işveren destek tutarı da bin liraya çıkarıldı.

ERDOĞAN'DAN İLK MESAJ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ise, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla, "2005 yılında asgari ücret, %30 artışla net 22.104 TL olarak uygulanacaktır. Ülkemize ve milletimize hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

 

 

Bu haber ureticihaber.com tarafından yayımlanmıştır. İzinsiz kopyalanamaz, alıntılarda kaynak gösterilmesi zorunludur.

GÜNCEL Haberleri

Yorumlar

Editoryal moderasyon aktif

Yorum Yaz

Yorumunuz incelendikten sonra yayın ilkelerimize uygun bulunması hâlinde yayınlanır. Hakaret, iftira ve reklam içeren ifadeler reddedilir.

adlı okura yanıt yazıyorsunuz.
0 / 2000

Bu içeriğe henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.

Sıradaki Haber
Okumaya devam et Ciner medya sektöründen çekildi

Akışın sonuna geldiniz.