Konyaspor’un köklü tarihinin 104. yıl dönümü, şehirde düzenlenen çeşitli etkinlik ve ziyaretlerle kutlanmaya devam ediyor. Bu kapsamda Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Konyaspor Kulübü'ne tebrik ziyaretinde bulundu.
MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadyumu’nda yer alan kulüp binasında gerçekleşen ziyarette, Konyaspor Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’u makamında ağırladı. Şehrin huzuru ve sporun birleştirici gücünün konuşulduğu kabulde, samimi bir atmosfer hakim oldu.

Başkan Atiker’den Emniyet Teşkilatına Teşekkür
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kulübün kuruluş yıl dönümüne özel olarak hazırlanan videonun camiada büyük bir yankı uyandırdığını belirtti.
Başkan Atiker, şu ifadeleri kullandı: "Konya İl Emniyet Müdürlüğümüz tarafından 104. kuruluş yıl dönümümüz vesilesiyle hazırlanan anlamlı video, Konyaspor camiamıza büyük bir gurur ve heyecan yaşatmış, bizleri de derinden duygulandırmıştır. Şehrimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz fedakârca görev yapan Polis Teşkilatımızın kulübümüze gösterdiği bu vefa örneği, Konyaspor ailesi için son derece kıymetlidir. Bu vesileyle, Konya Valimiz Sayın İbrahim Akın başta olmak üzere, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’a ve tüm emniyet teşkilatı mensuplarımıza gönülden teşekkür ediyor, şükranlarımızı sunuyorum."
Birlik ve Beraberlik Mesajı
Konyaspor ile şehrin güzide kurumları arasındaki güçlü bağların ve iş birliğinin önemine vurgu yapılan bu anlamlı buluşma, Konya’daki birlik ve beraberlik ruhunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Ziyaret, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç ve Başkan Ömer Atiker’in karşılıklı hediye takdimlerinin ardından, günün anısına çektirilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.































