İçişleri Bakanlığı, sokaktaki sahipsiz hayvanların güvenli alanlara taşınması ve yürütülen çalışmaların koordinasyonu amacıyla valilerle kritik bir toplantı gerçekleştirdi. Video Konferans Sistemi üzerinden düzenlenen Güvenlik Toplantısı'nda, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamındaki uygulamalar detaylıca ele alındı.

Doğal Yaşam Alanlarında Son Durum Görüşüldü
Toplantıda, sahipsiz hayvanlar için inşa edilen doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ve sokaktaki hayvanların bu alanlara nakledilmesine yönelik yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde incelendi. İllerdeki mevcut durum ve uygulamalara ilişkin valilerden anlık bilgiler alındı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, sokak hayvanlarının korunması ve toplumsal güvenliğin sağlanması arasındaki dengeye dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi: "Hedefimiz; sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır. Aziz milletimizin huzuru, şehirlerimizin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz."































