Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç ve eşi Sayın Tuğba Koç, düzenledikleri anlamlı bir organizasyonla şehit ailelerini misafir etti. Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, şehitlerimizin geride bıraktığı kıymetli aileleriyle yakından ilgilenildi.

Şehitlerimizin Hatıraları Yâd Edildi
Program boyunca masaları tek tek gezerek şehit aileleriyle uzun süre sohbet eden İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç ve eşi Tuğba Koç, ailelerin talep ve isteklerini dinledi. Duygu dolu anların yaşandığı buluşmada, vatan uğruna canını siper eden aziz şehitlerimizin hatıraları saygı ve minnetle yâd edildi.
"Sizler Bize Emanetsiniz"

Şehit ailelerinin her zaman yanında olduklarını belirten İl Emniyet Müdürü Koç, onlara hitaben yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: "Sizler bu vatan için en değerli varlıklarını feda eden, başımızın tacı, gözümüzün nurusunuz. Kapımız da gönlümüz de sizlere her zaman sonuna kadar açıktır. Aziz şehitlerimizin kutsal emaneti olan sizlerin her daim yanındayız."

Program, kahraman şehitlerimizin ruhuna okunan dualarla son buldu. Bu vesileyle bizler de aziz şehitlerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz.































