Kahramanmaraş merkezli olarak meydana gelen ve 11 ilde etkili olan 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki Türkiye'yi yasa boğan iki depremin ardından ilçemize gelen depremzedelere destekler sürüyor: Şehrimizde KYK yurdunda kalan 15 depremzede vatandaşımız, Akşehir Belediyesi organizasyonuyla Dün oynanan Konyaspor-Giresunspor futbol maçını stadyumda izlemek üzere KonyaBüyükşehir Stadyumuna götürüldüler. Yaşanan büyük felaketin ardından biraz olsun moral toplayan vatandaşlarımız ellerinde Türk Bayrakları ile karşılaşmayı takip etti.Depremzede vatandaşlarımız bu güzel organizasyon için Belediye Başkanı Salih Akkaya'ya teşekkür ettiler.
Başkan Akkaya Depremzedeleri Konyaspor Maçına Gönderdi
Akşehir Belediye Başkanı Dr. Salih Akkaya Akşehir'e getirilen depremzedeleri Konyaspor-Giresunspor maçını izlemek için Konya'ya gönderdi.
İmdat YAYLA






























