EKONOMİ
Giriş Tarihi : 26-06-2026 23:09   Güncelleme : 26-06-2026 23:12

Vali İbrahim Akın’dan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar için bir veda programı düzenlendi. Vali İbrahim Akın, şehre katkılarından dolayı mülki idare amirlerine teşekkür etti.

Vali İbrahim Akın’dan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği

Son yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen ve şehirden ayrılmaya hazırlanan Vali Yardımcıları ile Kaymakamlar onuruna bir veda programı gerçekleştirildi. Valilik koordinesinde düzenlenen anlamlı buluşmada, Vali İbrahim Akın mülki idare amirleriyle bir araya geldi.

"Özverili Çalışmalarınız İçin Teşekkür Ederim"

Programda bir konuşma yapan Vali İbrahim Akın, görev süreleri boyunca kentte yürütülen projelere ve sağlanan huzur ortamına katkı sunan mülki idare amirlerine teşekkürlerini iletti. Vali Akın, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: "Şehrimizdeki görev süreleriniz boyunca göstermiş olduğunuz özverili, gayretli ve başarılı hizmetlerden dolayı her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Devletimize ve milletimize hizmet yolunda sergilediğiniz bu başarıların, yeni görev yerlerinizde de artarak devam edeceğine inancım tamdır."

Yeni Görev Yerlerinde Başarı Dileği

Sıcak ve samimi bir atmosferde geçen program, Vali Akın'ın tayini çıkan Vali Yardımcıları ve Kaymakamlara yeni görevlerinde muvaffakiyetler dilemesiyle sona erdi. Görev yeri değişen mülki idare amirleri de görev yaptıkları süre boyunca kendilerine destek olan Vali Akın'a ve şehir halkına şükranlarını sundular.

İmdat YAYLAİmdat YAYLA