Akşehir Devlet Hastanesi, Sağlık Bakanlığı Kadın ve Üreme Sağlığı Daire Başkanlığı tarafından yürütülen “Anne Dostu Hastane Programı” kapsamında gerçekleştirilen titiz değerlendirmeler sonucunda, “Anne Dostu Hastane” unvanını almaya hak kazandı.

Anne adaylarına güvenli, kaliteli ve konforlu bir sağlık hizmeti sunmayı amaçlayan program çerçevesinde; hastanenin doğumhanesi, kadın hastalıkları ve doğum servisi ile anne-bebek sağlığına yönelik hizmet veren tüm birimleri mercek altına alındı.

Sağlık Bakanlığı tarafından görevlendirilen uzman değerlendirici ekip, hastanede gerçekleştirdiği yerinde incelemelerde fiziksel şartları, hizmet süreçlerini, hasta güvenliği uygulamalarını ve personelin hizmet standartlarına uygunluğunu detaylı bir şekilde denetledi. Yapılan kapsamlı incelemeler ve değerlendirmeler sonucunda, Akşehir Devlet Hastanesi’nin belirlenen tüm kriterleri başarıyla karşıladığı ve yüksek puanlarla bu unvana layık görüldüğü bildirildi.
"Bu Başarı Göz Nurunun ve Ekip Çalışmasının Bir Ürünüdür"

Elde edilen başarıya ilişkin açıklamalarda bulunan Akşehir Devlet Hastanesi Başhekimi Uz. Dr. Bülent Erdem, bu gururun hummalı bir ekip çalışmasının sonucu olduğunu vurgulayarak şunları kaydetti: "Anne ve bebek sağlığını önceleyen, güvenli ve kaliteli sağlık hizmeti sunmayı temel alan çalışmalarımızın Sağlık Bakanlığımız tarafından tescillenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Hastanemizin bu unvanı almaya hak kazanması, kadın hastalıkları ve doğum servisimiz ile doğumhanemiz başta olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın özverili çalışmalarının bir sonucudur. Gebelik sürecinden doğuma ve doğum sonrasına kadar anne adaylarımıza en iyi hizmeti sunmak için kararlılıkla çalışıyoruz. Bu başarıda emeği bulunan tüm personelimize teşekkür ediyor, ilçemize ve bölgemize hayırlı olmasını diliyorum."

Titizlik Aynı Şekilde Devam Edecek
Akşehir Devlet Hastanesi yönetimi tarafından yapılan ek açıklamada, anne ve bebek odaklı sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların, bundan sonraki süreçte de aynı hassasiyet ve titizlikle sürdürüleceği ifade edildi.






























