Kasaplar Odası'nda Başkan Balbaloğlu Güven Tazeledi

Konya Kasaplar Odası'nın yapılan genel kurulunda tek liste ile gidilen başkanlık seçiminde Davut Balbaloğlu yeniden başkan seçildi.

GÜNCEL - 20-01-2026 17:44 1104 kez okundu.

Kasaplar Odası'nda Başkan Balbaloğlu Güven Tazeledi

Konya Kasaplar Odası'nın olağan genel kurulu Esnaf Odalarının toplantı salonunda yapıldı. Konya Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Muharrem Karabacak'ın divan başkanlığını yaptığı genel kurulda başkanlık seçimleri tek liste ile gerçekleştirildi. Mevcut Başkan Davut Balbaloğlu oda üyelerinin oylarıyla yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.

Gerçekleştirilen seçimli genel kurulda 25 yılını dolduran oda üyelerine de plaket verildi. Seçim sonrası yönetim kurulu ise şöyle oluştu: İsmail Çini, Muammer Küçükarpacı, Fikret Sarıceylan, Mahmut Çelikel, Erhan Yüksel, Ahmet Çeltek

Denetim Kurulunda ise Bünyamin Salih Gül, Huriye Dinek ve Arif Ertürk yer aldı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL