İşcan'dan Tıp Bayramı Mesajı

Yunak İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut İşcan, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı’nı kutlayarak görevlerinde başarılar diledi.

GÜNCEL - 14-03-2023 09:42 1138 kez okundu.

İşcan'dan Tıp Bayramı Mesajı

İlçe Milli Müdürü Mahmut İşcan, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Her şeyin başı sağlık” sözü sadece hastalıklara maruz kaldığımız zamanlarda akla gelmemesi gereken bir gerçektir. Sağlıklı olmak, mutlu ve huzurlu hayat sürmek için vazgeçilmez, her bireyin asla göz ardı edemeyeceği bir haktır.

En iyi yaşam şartlarını sunabilmek için gelişen teknolojiyle birlikte tıp bilimi de çağ atlamıştır. Daha sağlıklı bir toplum hedefiyle bu gelişmeleri takip ederek gece gündüz farkı gözetmeksizin insanımızın hizmetine sunan sağlık çalışanları büyük öneme sahiptir.

Bu sebeple fedakârca çalışan, özverili çalışmalarıyla bizlere; aralıksız, her an kendilerine ulaşabilme fırsatı sunan doktorların ve tüm sağlık personelinin 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlar, saygılar sunarım."

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Altay: “Emeklilerimiz  Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

Başkan Altay: “Emeklilerimiz Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

28-06-2026 - GÜNCEL

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

28-06-2026 - GÜNCEL