Başkan adayı Kemal Tekin'in ilçe temasları sürüyor

Konya Kırmızı Et Üreticileri Birliği’nde 25 Nisan’da gerçekleştirilecek seçimler öncesinde Kemal Tekin ve yönetimi sahadaki temaslarını yoğunlaştırdı

GÜNCEL - 04-04-2026 16:03 667 kez okundu.

Başkan adayı Kemal Tekin'in ilçe temasları sürüyor

Başkan adayı Kemal Tekin ve yönetim kurulu üyeleri, ilçe ilçe sürdürdükleri ziyaret programları kapsamında üreticilerle ve bölgedeki önemli kurum temsilcileriyle bir araya gelmeyi sürdürüyor.

Bu kapsamda Yunak ilçesinde besicilerle buluşan Kemal Tekin ve yönetimi, üreticilerin talep, beklenti ve sektörle ilgili sorunlarını yerinde dinleyerek verimli istişarelerde bulundu. Samimi gerçekleşen buluşmalarda, besicilerle birebir görüşmeler yapılarak çözüm odaklı değerlendirmeler gerçekleştirildi.

Yunak ziyaretinin ardından Çeltik Belediye Başkanı Sayın Ali Meşe ile Çeltik Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Mustafa Hüseyin Akçalık da ziyaret edildi. Görüşmede bölge hayvancılığı, üreticilerin yaşadığı sorunlar ve kırmızı et sektörünün geleceğine yönelik konular ele alındı.

Kemal Tekin, seçim sürecinde saha ziyaretlerini aralıksız sürdürdüklerini belirterek, yalnızca seçim döneminde değil, seçim sonrasında da besicilerin yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti. Sahada gördükleri ilgi ve destekten memnuniyet duyduklarını dile getiren Tekin, çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini söyledi.

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL