Vali Akın’dan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünü Ziyaret Etti

Vali İbrahim Akın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünün yeni hizmet binasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

GÜNCEL - 31-05-2025 09:08 610 kez okundu.

Vali Akın’dan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünü Ziyaret Etti

Vali İbrahim Akın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünün yeni hizmet binasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Ziyaret kapsamında Vali Akın, İl Müdürü Fatih Ayaz’dan vatandaşlara sunulan hizmetler hakkında bilgi aldı.

Çevre Haftası dolayısıyla kurum personelinin haftasını kutlayan Vali Akın, çevre bilincinin artırılması yönündeki özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

26-06-2026 - GÜNCEL