Vali Akın Başkanlığında Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi ve Eylem Planı Toplantısı Gerçekleştirildi

Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi ve Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalar, Vali İbrahim Akın başkanlığında düzenlenen toplantıda değerlendirildi.

GÜNCEL - 07-10-2025 16:46 774 kez okundu.

Vali  Akın Başkanlığında Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi ve Eylem Planı Toplantısı Gerçekleştirildi

Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi ve Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalar, Vali İbrahim Akın başkanlığında düzenlenen toplantıda değerlendirildi.

Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda, Konya genelinde trafik güvenliğinin artırılmasına yönelik yürütülen faaliyetler, alınan tedbirler ve kurumlar arası iş birliği çalışmaları ele alındı. Toplantıda ayrıca, trafikte “Sıfır Can Kaybı” hedefine ulaşmak amacıyla farkındalık faaliyetlerinin artırılması, denetimlerin etkinleştirilmesi ve yol kullanıcılarının bilinçlendirilmesine yönelik yeni stratejiler görüşüldü.

Toplantıya; Vali İbrahim Akın’ın yanı sıra Vali Yardımcısı Fatih Ahmet Kurt, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, Karayolları 3. Bölge Müdürü Gökhan Köroğlu, Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Uslu, trafik şube müdürleri ve  ilgili kurum temsilcileri katıldı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL