Teknik Direktör Omerovic, ‘’Bizim Seyircimiz Arkamızda Oldukça, Biz Kendimize Güveniyoruz"

Kazanmaktan mutluyuz, seyircimiz oldukça kendimize güveniyoruz

FUTBOL - 11-02-2024 20:34 1069 kez okundu.

Teknik Direktör  Omerovic, ‘’Bizim Seyircimiz Arkamızda Oldukça, Biz Kendimize Güveniyoruz

Konyaspor Teknik Direktörü Fahrudin Omerovic, galibiyetten dolayı oyuncularını tebrik ettiğini ve mutlu olduklarını söyledi.

Omerovic, "İlk önce futbolcularımıza teşekkür ediyor ve tebrik ediyorum. İlk dakikadan itibaren çok büyük bir direnç gösterdiler. Taraftarımıza da teşekkür ediyorum. Bizleri bu zorlu maçta yalnız bırakmadılar. Uzun bir süre galip geldik ve burada da oyuncularımızın faktörü çok önemliydi. Ligde geldiğimizi zaman söyledik. Kupada ve ligde paralel gitmeye çalışıyoruz. Benim için en önemlisi her maçı kazanmak. Lig bizim için önemli ama kupada gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. 24 günde 7 maç oynadık ve gelen transferlerle kadromuz genişledi. Kadro kurarken 3 yerli oyuncuya dikkat ediyorum. Burada ilk önce savaşan ve odaklanan oyuncu bir yerde muhakkak yer bulacak. Asıl olan kaybetmeyen takım kazanmaya yakın takımdır. Bizim seyircimiz arkamızda oldukça, biz kendimize güveniyoruz" dedi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella ‘'Nasipten öte yol yok derler ya’’

A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella ‘'Nasipten öte yol yok derler ya’’

20-06-2026 - FUTBOL

 A Takımımız Dünya Kupası'na Veda Etti

A Takımımız Dünya Kupası'na Veda Etti

20-06-2026 - FUTBOL