Teknik Direktör Omerovic, ‘’Bir An Evvel Kötü Gidişattan Kurtulmak İstiyoruz”

Konyaspor Teknik Direktörü Fahrudin Omerovic, Adana Demirspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

SPOR - 09-03-2024 19:25 1153 kez okundu.

Teknik Direktör Omerovic, ‘’Bir An Evvel Kötü Gidişattan Kurtulmak İstiyoruz”

Konyaspor Teknik Direktörü Fahrudin Omerovic, Adana Demirspor maçının ardından açıklamalarda bulundu. Maçtan sonra ilk işinin kendini eleştirmek olduğunu dile getiren Omerovic, “Bir maç üzerinden gidişatı değerlendirmek yanlış olur. Maçtan sonra ilk işim kendimi eleştirmek oluyor. Bugün 3 puanı alabilseydik bizim için çok büyük bir avantaj olacaktı. Kazanmak farklı bir durum. Her zaman istediğimiz sonucu alamıyoruz. 3.golü atabilseydik bambaşka şeyler konuşuyor olabilirdik. İyi bir gidişat var, önümüzde 9 maç ve olumlu bir ivmemiz var. Bunun üzerine koyarak devam edeceğiz. Son lig maçına kadar bu şekilde devam etmek gerekiyor, şehri ve seyirciyi anlıyorum, bir an evvel kötü gidişattan kurtulmak istiyoruz” diye konuştu.

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR