Teknik Direktör Çamdalı: ‘’ İyi Hazırlık Dönemi Geçirdik"

Konyaspor Teknik Direktörü Ali Çamdalı, Al Fahya ile oynanan hazırlık maçının ardından kulübün sosyal medya hesabına açıklamalarda bulundu.

SPOR - 03-08-2024 15:36 865 kez okundu.

Teknik Direktör Çamdalı: ‘’ İyi Hazırlık Dönemi Geçirdik

Kamp değerlendirmesi resmi hesaptan yayınlanan Çamdalı, “Son maçımızı Al Fahya karşısında oynadık. İyi bir hazırlık dönemi geçirdiğimizi söyleyebilirim. Konya’dan başlayarak Kayseri’ye ardından dört hazırlık maçıyla Slovenya’da tamamlamış olduk. Genel olarak gerçekten çok memnunum." şeklinde konuştu.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR