Şehit sayımız 8'e yükseldi

Milli Savunma Bakanlığı, Pençe-Kilit Harekat bölgesinde bir mağaradaki arama-tarama faaliyeti sırasında 19 askerin metan gazına maruz kaldığını, tüm müdahalelere rağmen 8 askerin şehit olduğunu duyurdu.

ASAYİŞ - 07-07-2025 10:37 858 kez okundu.

Şehit sayımız 8'e yükseldi

Milli Savunma Bakanlığının (MSB) sosyal medya hesabından açıklama yaptı

"6 Temmuz 2025 tarihinde, Pençe-Kilit Harekâtı bölgesinde 852 Rakımlı Tepe’de bölücü terör örgütü mensupları tarafından kullanılan bir mağarada icra edilen arama tarama faaliyetinde, metan gazından etkilenen 3 kahraman silah arkadaşımız daha şehit olmuş, şehit olan personel sayısı 8'e yükselmiştir.

Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu olayda hayatını kaybeden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet, kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile asil milletimize başsağlığı ve sabır, etkilenenlere de acil şifalar dileriz."

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Konya’da Dev

Konya’da Dev "Melek" Operasyonu ve Kumar Baskını: Fuhuş Çetesi Çökertildi

28-06-2026 - ASAYİŞ

Konya Polisinden Dev Narkotik Operasyonu: 18 Tutuklama

Konya Polisinden Dev Narkotik Operasyonu: 18 Tutuklama

28-06-2026 - ASAYİŞ