Sağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada

Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini açıklandı. Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi bulunmadığını bildirdi.

SAĞLIK - 10-05-2026 11:00 1825 kez okundu.

Sağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada

Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini açıklandı. Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi bulunmadığını bildirdi.

Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 Türk vatandaşının yarın Türkiye’ye getirileceğini açıkladı.

Bakanlıktan yapılan paylaşımda, ilgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde sürdürülen takip sürecinde vatandaşlarda herhangi bir semptom ya da hastalık bulgusuna rastlanmadığı belirtildi.

Açıklamada, vatandaşların Türkiye’ye ulaşmalarının ardından tedbir amacıyla karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği ifade edildi.

Sağlık ekiplerinin süreci yakından takip ettiği belirtilirken, kamu sağlığını korumaya yönelik tüm önlemlerin uygulanacağı kaydedildi.

KAYNAK;İGFA 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akşehir Devlet Hastanesi'ne Büyük Onur:

Akşehir Devlet Hastanesi'ne Büyük Onur: "Anne Dostu Hastane" Unvanı Aldı!

25-06-2026 - SAĞLIK

 Konya UMKE’den   Balatini Mağarası’nda Nefes Kesen Kurtarma Tatbikatı

Konya UMKE’den Balatini Mağarası’nda Nefes Kesen Kurtarma Tatbikatı

25-06-2026 - SAĞLIK