O İlçelideki Su Olayına KOSKİ’den açıklama

Konya'nın Sarayönü ilçesi, Ladik Mahallesi, Kurşunlu Mahallesi ve Dağdere Mahalleri'nde içme suyu zehirlenmesi iddiası gündeme geldi. Sudan zehirlendiği iddia edilen vatandaşlar soluğu hastanelerde almıştı. KOSKİ'den açıklama geldi.

YEREL - 04-04-2025 13:32 801 kez okundu.

O İlçelideki Su Olayına  KOSKİ’den açıklama

Konya Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı KOSKİ ekipleri dün gece saatlerinde ilçeye giderek sudan numune örnekleri aldı. Alınan örneklerinden ardından KOSKİ'den yapılan açıklamada, "Sarayönü ilçemizde görülen ishal ve kusma vakalarıyla ilgili sosyal medyada yapılan paylaşımlar üzerine Sağlık Bakanlığı ve KOSKİ ekiplerimiz tarafından ayrı ayrı su numuneleri alınmıştır. Yapılan tüm analizler sonucunda içme suyumuzda herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamıştır. Yaşanılan vakaların içme suyu ile bir ilgisi yoktur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur" ifadelerine yer verildi.

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL