Konyaspor’dan İl Emniyet Müdürü Koç’a "Hayırlı Olsun" Ziyareti

Tümosan Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri, Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’u makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.

GÜNCEL - 08-05-2026 21:47 813 kez okundu.

Konyaspor’dan İl Emniyet Müdürü Koç’a

Tümosan Konyaspor Kulübü, şehrin dinamikleriyle olan bağlarını güçlendirmeye devam ediyor. Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, beraberindeki geniş bir heyetle birlikte Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’a nezaket ziyaretinde bulundu.

Yönetim Tam Kadro Katıldı

Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette Başkan Ömer Atiker’e; 2. Başkan Ali Kaya, Başkan Vekilleri Lütfi Can Başaran, Yunus Derebağ, Süleyman Oğuz, Targun Polatve Genel Sekreter ve Basın Sözcüsü Cengiz Yönet eşlik etti.

"Şehrimizin Huzuru İçin El Ele"

Ziyaret sırasında sporun birleştirici gücü ve şehrin huzuru üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Başkan Ömer Atiker, Konyaspor camiası olarak emniyet teşkilatının her zaman yanında olduklarını ifade ederek, Müdür Koç’a yeni görev yerindeki çalışmalarında başarılar diledi.

Anlamlı Hediye: 38 Numaralı Forma

Ziyaretin sonunda Başkan Ömer Atiker, günün anısına Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’a, üzerinde isminin yazılı olduğu 38 numaralı Konyaspor formasını takdim etti.

Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

26-06-2026 - GÜNCEL