Konyaspor 2. Başkanı Katırcı’dan Bakan Uraloğlu’na Forma Taktim Etti

Konyaspor 2. Başkanı Celalettin Hakan Katırcı, Stadyum - Şehir Hastanesi Tramvay Hattı Temel Atma Töreni için Konya’ya gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na forma ve atkı takdim etti.

SPOR - 07-07-2025 17:05 1045 kez okundu.

Konyaspor 2. Başkanı Katırcı’dan Bakan Uraloğlu’na Forma Taktim Etti

Konya’da kent içi raylı ulaşımda önemli bir dönemeç daha aşıldı. Stadyum – Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’nın 2. Etap temel atma töreni, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun da katılımıyla gerçekleştirildi.  Törenin ardından Konyaspor 2. Başkanı Celalettin Hakan Katırcı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na forma ve atkı takdim etti. Bakan Uraloğlu ise Katıcı’ya forma ve atkı hediyesi için teşekkür ederek Konyaspor’a yeni sezonda başarılar diledi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR