Konya’da Yeni Emniyet Müdürü Necmettin Koç’un İlk Ziyareti Vali İbrahim Akın’a

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Konya İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Necmettin Koç, şehre gelerek resmen görevine başladı.

GÜNCEL - 05-05-2026 00:49 1252 kez okundu.

Konya’da Yeni Emniyet Müdürü Necmettin Koç’un  İlk Ziyareti Vali İbrahim Akın’a

Müdür Koç, ayağının tozuyla Konya Valisi İbrahim Akın’ı makamında ziyaret etti.

 Ziyaret kabulünde Vali İbrahim Akın, Necmettin Koç’a yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu. Konya’nın huzur ve güvenliği için emniyet teşkilatının önemine dikkat çeken Vali Akın, Koç’a yürüteceği çalışmalarda başarılar diledi.

. Ziyaretin ardından emniyet kaynaklarından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Sayın Valimize nazik misafirperverliği ve kabulleri için şükranlarımızı arz ederiz."

Konya’nın yeni Emniyet Müdürü Necmettin Koç’un, önümüzdeki günlerde kentteki diğer protokol üyeleriyle bir araya gelmesi ve saha çalışmalarına ağırlık vermesi bekleniyor.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

26-06-2026 - GÜNCEL