Konya'da İki Polisi Yaralayanlar Adliyeye Sevk Edildi

Konya'da çalıntı araçtan açılan ateş sonucu 2 polisin yaralanmasıyla ilgili gözaltına alınan 3 zanlı, adliyeye gönderildi.

ASAYİŞ - 07-09-2024 13:57 909 kez okundu.

Konya'da İki Polisi Yaralayanlar Adliyeye Sevk Edildi

Olayın ardından Necati S'nin de yakalanmasıyla gözaltı sayısı 3'e çıktı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan Necati S, Özkan C. ve Mustafa S, Konya Numune Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildi.

Daha sonra zanlılar, adliyeye sevk edildi.

Öte yandan, çok sayıda suç kaydı bulunan Mustafa S'nin, emniyette, olaydan yarım saat önce kargo aracını çaldıklarını, takip edildikleri sırada, gördüğü polislere ateş ettiğini söylediği öğrenildi.

Konya'nın Selçuklu ilçesinde 5 Eylül'de takip edilen çalıntı otomobildeki şüphelilerin ateş açması sonucu, 2 polis yaralanmıştı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Konya’da Dev

Konya’da Dev "Melek" Operasyonu ve Kumar Baskını: Fuhuş Çetesi Çökertildi

28-06-2026 - ASAYİŞ

Konya Polisinden Dev Narkotik Operasyonu: 18 Tutuklama

Konya Polisinden Dev Narkotik Operasyonu: 18 Tutuklama

28-06-2026 - ASAYİŞ