Mühendisleri Odası Konya Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özgür Yetiştirici, sosyalmedya hesabından yaptığı açıklamada ;
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının Sosyal hesabından yapılan açıklamaya göre, Mesleki Hizmetler Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan "Şantiye-M" uygulamasıyla, şantiye şefleri işin ilerleyişini, günlük faaliyet raporlarını, ekipman durumlarını dijital ortamda kayıt altına alacak. Şantiye şeflerinin üstlendikleri işler anlık olarak takip edilebilecekler.

e-Devlet'e entegre edilen uygulamanın kullanımı bugünden (1 Ocak 2026 tarihinden) itibaren zorunlu olacaktır.''Dedi














