Konya İMO Başkanı Yetiştirici ;‘’Şantiyelerde Dijital Dönem Başlıyor’’

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, şantiye şeflerinin işin ilerleyişini, günlük faaliyet raporlarını, ekipman durumlarını dijital ortamda kayıt altına alacağı uygulamayı duyurmuştur.

GÜNCEL - 01-01-2026 21:58 1238 kez okundu.

Konya İMO Başkanı  Yetiştirici ;‘’Şantiyelerde Dijital Dönem Başlıyor’’

Mühendisleri Odası Konya Şubesi  Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özgür Yetiştirici, sosyalmedya hesabından yaptığı açıklamada ;

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının Sosyal hesabından yapılan açıklamaya göre, Mesleki Hizmetler Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan "Şantiye-M" uygulamasıyla, şantiye şefleri işin ilerleyişini, günlük faaliyet raporlarını, ekipman durumlarını dijital ortamda kayıt altına alacak. Şantiye şeflerinin üstlendikleri işler anlık olarak takip edilebilecekler.

Fotoğraf açıklaması yok.

 

e-Devlet'e entegre edilen uygulamanın kullanımı bugünden (1 Ocak 2026 tarihinden) itibaren zorunlu olacaktır.''Dedi 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

Başkan Meşe’den Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı

26-06-2026 - GÜNCEL