Konya İl Milli Eğitimden kan bağışına destek

Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Türk Kızılay Konya Kan Bağış Merkezi arasında imzalanan protokol neticesinde yürütülmekte olan “Okulumda Kan’panya Var” projesi kapsamında İl Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde 6 Mart’ta başlayan ve bugün saat 17.00’da sona erecek olan kan bağışı kampanyası düzenleniyor.

GÜNCEL - 07-03-2023 21:50 1316 kez okundu.

Konya İl Milli Eğitimden kan bağışına destek

“Bir Kan Üç Can” sloganıyla yapılan çalışmada kan bağışının önemine dikkat çekmek ve bu noktada toplumsal bir farkındalık oluşturmak hedefleniyor. Müdürlük bahçesindeki kan bağış standını ziyaret eden Konya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit de “Bir Kan Üç Can” sloganıyla yapılan bu kampanyanın önemine dikkat çekerek projede emeği geçen kurum çalışanları ve Kızılay yetkililerine teşekkürlerini iletti. Yiğit, il merkezindeki tüm veli, öğretmen ve eğitim yöneticilerini kan bağışında bulunmaya davet etti.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Altay: “Emeklilerimiz  Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

Başkan Altay: “Emeklilerimiz Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

28-06-2026 - GÜNCEL

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

28-06-2026 - GÜNCEL