Konya Gazeteciler Cemiyeti'nden Polis Haftası ziyareti

Konya Gazeteciler Cemiyeti, Türk Polis Teşkilatının 180. kuruluş yıldönümü ve 10 Nisan Polis Haftası kapsamında Konya İl Emniyet Müdürlüğü'ne ziyaret gerçekleştirdi

GÜNCEL - 12-04-2025 15:01 932 kez okundu.

Konya Gazeteciler Cemiyeti'nden Polis Haftası ziyareti

Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir ve Yönetim Kurulu üyeleri Türk Polis Teşkilatının 180. kuruluş yıldönümü ve 10 Nisan Polis Haftası kapsamında Konya İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek'i makamında ziyaret etti.

Ziyarette, Polis Teşkilatımızın 180 yıllık geçmişine vurgu yapılarak, emniyet teşkilatı ile basın camiası arasındaki iş birliği ve iletişiminin önemi değerlendirildi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL