Konya 'da SGK memurları iş bırakacak

Konya'nın da aralarında bulunduğu illerdeki SGK memurları iş bırakacak.

GÜNCEL - 17-03-2023 19:32 1866 kez okundu.

Konya 'da SGK memurları iş bırakacak

Büro-İş Sendikası Genel Başkanı Alay Hamzaçebi, tüm yurttaki SGK’lerde bugün iş bırakacaklarını açıkladı.

kuyruk-uzadi-sgk-dan-aciklama-geldi-9369.jpg

En son EYT, 3600 ek gösterge, prim yapılandırma gibi yeni konularla iş yükünün daha da arttığını, buna karşın eksik personelle 7/24 çalıştıklarını ve saatlik net 23 TL mesai ücreti aldıklarını dilegetiren Hamzaçebi, şöyle devam etti:

“Bu eyleme mecbur kaldık. Çünkü daha önce taleplerimizi defalarca dile getirdik ama somut bir adım görmedik.”

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti Kampında Bakan Çiftçi’den

AK Parti Kampında Bakan Çiftçi’den "Güçlü Devlet, Güvenli Türkiye" Vurgusu

28-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Pekyatırmacı, İnşaat Mühendisleri ve Aileleriyle Bir Araya Geldi

Başkan Pekyatırmacı, İnşaat Mühendisleri ve Aileleriyle Bir Araya Geldi

28-06-2026 - GÜNCEL