Kadınhanı Belediye Başkanı'ndan İşçilere Motivasyon Gecesi

Kadınhanı Belediye başkanın çalışan işçilere motivasyon gecesi.düzenlendi

YEREL - 15-09-2022 12:34 1772 kez okundu.

Kadınhanı Belediye Başkanı'ndan İşçilere Motivasyon Gecesi

Kadınhanı Belediye başkanından işçilere motivasyon gecesi. Dün mesai bitimi sonunda Kadınhanı Belediyesi'nde çalışan tüm personel Belediye Başkanı Mehmet Badem ile birlikte Kestel mesire alanında birlik beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneklerinden birini yaşadılar. Ast üst ayrımının yapılmadığı gecede Başkan Badem tarafından personellerine yemek ikramında bulunuldu, personeller canlı müzik eşliğinde doyasıya eğlendiler Başkan Badem geceyi şu sözlerle tamamladı "tüm yol arkadaşlarımız ile birlikte Kestel'de çok güzel bir akşam geçirdik Hepimizin bir arada olduğu samimiyetin paylaşmanın ve kardeşliğimizin en güzel karelerini ortaya çıktığı bu organizasyonumuzda Emeği geçen herkese ve katılım gösteren tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum." dedi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL