İMO Konya'nın Yeni Başkanı Erdem Naltekin Oldu

İMO Konya Şubesi’nin 19. Olağan Genel Kurulu tamamlandı. 4 bin 950 üyenin oy kullandığı seçimde Erdem Naltekin yeni dönem başkanı seçildi.

GÜNCEL - 16-02-2026 00:08 875 kez okundu.

İMO Konya'nın Yeni Başkanı Erdem Naltekin Oldu

İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Konya Şubesi’nin 19. Olağan Genel Kurulu tamamlandı. İki gün süren toplantının ilk gününde başkanlık divanı oluşturuldu, ardından faaliyet ve çalışma raporları okunarak protokol konuşmaları yapıldı.
Genel kurulun ikinci gününde, 15 Şubat Pazar günü odaya kayıtlı 4 bin 950 üye sandık başına gitti.3 listenin yarıştığı seçimde geçerli oyların 1127 sini alan Erdem Naltekin Odanın yeni başkanı seçildi.Diğer adaylar Süleyman Kamil Akın 646 oy alırken, Havva Özay ise 248 oy aldı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL