İlhan Palut’ : "Kendi oyunumuzu oynayacağız"

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, 4.haftada oynayacakları Fenerbahçe maçını en iyi şekilde analiz edeceklerini ve kendi oyunlarının gelişimine bakacaklarını ifade etti.

SPOR - 23-08-2022 15:26 1707 kez okundu.

İlhan Palut’ :

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, 4.haftada oynayacakları Fenerbahçe maçını en iyi şekilde analiz edeceklerini ve kendi oyunlarının gelişimine bakacaklarını ifade etti.

Fenerbahçe maçının zorlu geçeceğini belirten 45 yaşındaki teknik adam Palut, "Fenerbahçe maçı, her maç olduğu gibi rakibimizi derinlemesine analiz edeceğiz. Kendi oyunumunuz gelişimine bakacağız. Rakibe göre antrenmanları da buna ekleyeceğiz ve Eskişehir’de maçımıza inşallah çıkacağız" şeklinde konuştu

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR