İl Sağlık Müdürü Koç’a Gençlik ve Spor Bakanlığı’ndan Teşekkür

Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdurrahman Şahin, İl Sağlık Müdürümüz Prof. Dr. Mehmet Koç’u ziyaret etti.

SAĞLIK - 01-09-2022 14:04 4240 kez okundu.

İl Sağlık Müdürü Koç’a  Gençlik ve Spor Bakanlığı’ndan Teşekkür

Ülkemizin ev sahipliğinde şehrimizde gerçekleştirilen 5. İslami Dayanışma Oyunları’nda görev yapan sağlık çalışanlarına hediye edilmek üzere hazırlanan madalya setini ve ’Balaban’ maskotunu Gençlik ve Spor Bakanlığı adına İl Sağlık Müdürümüze takdim eden İl Müdürü Şahin, organizasyon kapsamında büyük bir özveri ile görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Böylesine tarihi ve büyük bir organizasyonun parçası olmaktan dolayı gururlu olduklarını ifade ederek hediyelerden dolayı teşekkür eden Prof. Dr. Koç’da, “Organizasyon süresince 30 doktor 250’ye yakın sağlık çalışanımız aktif olarak sahada görev yaptılar. Oyunlar Köyü’nde kurduğumuz sağlık merkezimiz, müsabaka ve antreman alanlarında ise sağlıkçılarımız ve ambulanslarımız yaşanan her türlü sağlık sorununa en hızlı şekilde müdahale ederek görevlerini başarı ile yerine getirdiler” diyerek ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Akşehir Devlet Hastanesi'ne Büyük Onur:

Akşehir Devlet Hastanesi'ne Büyük Onur: "Anne Dostu Hastane" Unvanı Aldı!

25-06-2026 - SAĞLIK

 Konya UMKE’den   Balatini Mağarası’nda Nefes Kesen Kurtarma Tatbikatı

Konya UMKE’den Balatini Mağarası’nda Nefes Kesen Kurtarma Tatbikatı

25-06-2026 - SAĞLIK