İl Emniyet Müdürü Karabulut, Konya’nın en sorunlu ilçesi

Konya İl Emniyet Müdürü Mahmut Karabulut

EKONOMİ - 13-06-2024 08:35 1218 kez okundu.

İl Emniyet Müdürü Karabulut, Konya’nın en sorunlu ilçesi

 Polis evinde Konya’da Gazetecilerle bir araya gelen İl Emniyet Müdürü Mahmut Karabulut basın toplantısında Konya'nın en sorunlu ilçesinin Ereğli olduğunu ifade etti, " En çok suç işlenen ilçelerin başında Ereğli geliyor. Ereğli’de bir organize suç çetesine yönelik bir faaliyet ve ciddi anlamda tutuklama oldu. Orayla ilgili farklı çalışmalarımız devam ediyor. Uyuşturucu noktasında bazı ilçelerimizde sıkıntı var. Onlara destek verdik. Bir ilçemizde Narkotik birimi kurduk. Başka bir ilçemizde de KOM birimi oluşturduk. İlçelerimizi de şehir merkezi kadar yakından takip ediyoruz. Ereğli ilçesinde Çevik Kuvvet birimi bile faaliyete başladı. Ereğli biraz düşünülebilir, ama diğer ilçelerimiz bizi fazla yormuyor.” ifadelerini kullandı.

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Vali İbrahim Akın’dan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği

Vali İbrahim Akın’dan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği

26-06-2026 - EKONOMİ

Yunus Can:

Yunus Can: "Bu Proje Bir Gelecek İnşasıdır"

23-06-2026 - EKONOMİ