İl Başkanı Ahmet Arslan'dan Regaip Kandili Mesajı

Gelecek Partisi Konya İl Başkanı Ahmet Arslan, Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Arslan, mesajında İslam âleminin bu mübarek geceyi sağlık, huzur ve barış içinde geçirmesi temennisinde bulundu.

GÜNCEL - 02-01-2025 12:33 1021 kez okundu.

İl Başkanı Ahmet Arslan'dan Regaip Kandili Mesajı

Ahmet Arslan, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Rahmet, mağfiret ve bereket kapılarının ardına kadar açıldığı mübarek üç ayların müjdecisi olan Regaip Kandili’ni idrak etmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu anlamlı gece, gönüllerimizi manevi değerlerle doldurmak, Rabbimize yakınlaşmak ve dua kapılarını aralamak için eşsiz bir fırsattır.

Bu vesileyle, ülkemizin birlik ve beraberlik içinde huzurlu yarınlara ulaşmasını temenni ediyorum. İslam âleminin ve tüm insanlığın bu mübarek gece vesilesiyle barışa, kardeşliğe ve hoşgörüye bir adım daha yaklaşmasını dilerim. Regaip Kandili’niz mübarek olsun.”

Başkan Arslan, mesajının sonunda tüm Konyalıları bu mübarek geceyi dualarla ve ibadetlerle değerlendirmeye davet ederken, bu mübarek gecenin başta Gazze ve Doğu Türkistan olmak üzere tüm soydaşlarımıza barış ve huzur getirmesini diledi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL