İçişleri Bakanlığından "Sahipsiz Hayvanlar" İçin Kritik Zirve

İçişleri Bakanlığı, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında 81 ilin valisiyle video Konferans sisteminden bir araya gelerek sokak hayvanlarına yönelik yürütülen çalışmaları masaya yatırdı. Toplantıda, sahipsiz hayvanların doğal yaşam alanlarına taşınma süreçleri ve illerdeki son durum değerlendirildi.

GÜNCEL - 22-06-2026 23:21 325 kez okundu.

İçişleri Bakanlığından

 İçişleri Bakanlığı, sokaktaki sahipsiz hayvanların güvenli alanlara taşınması ve yürütülen çalışmaların koordinasyonu amacıyla valilerle kritik bir toplantı gerçekleştirdi. Video Konferans Sistemi  üzerinden düzenlenen Güvenlik Toplantısı'nda, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamındaki uygulamalar detaylıca ele alındı.

Doğal Yaşam Alanlarında Son Durum Görüşüldü

Toplantıda, sahipsiz hayvanlar için inşa edilen doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ve sokaktaki hayvanların bu alanlara nakledilmesine yönelik yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde incelendi. İllerdeki mevcut durum ve uygulamalara ilişkin valilerden anlık bilgiler alındı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, sokak hayvanlarının korunması ve toplumsal güvenliğin sağlanması arasındaki dengeye dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi: "Hedefimiz; sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır. Aziz milletimizin huzuru, şehirlerimizin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz."

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
 Bakan Çiftçi’den Nevşehir’de Birlik Ve Beraberlik Mesajı

Bakan Çiftçi’den Nevşehir’de Birlik Ve Beraberlik Mesajı

22-06-2026 - GÜNCEL

TKDK Konya'da Bayrak Değişimi

TKDK Konya'da Bayrak Değişimi

22-06-2026 - GÜNCEL