Devamsız öğrencilerin eğitime kazandırılması konuşuldu

Konya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit, temel eğitimi bitirmiş ortaöğretimde kaydı olmayan öğrencilerin kayıt altına alınması konusunda ilçe milli eğitim müdürleri ile bir araya geldi.

EĞİTİM - 19-01-2023 21:10 1889 kez okundu.

Devamsız öğrencilerin eğitime kazandırılması konuşuldu

Konya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit, temel eğitimi bitirmiş ortaöğretimde kaydı olmayan öğrencilerin kayıt altına alınması konusunda ilçe milli eğitim müdürleri ile bir araya geldi. 

İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit, toplantıda ilçe millî eğitim müdürlerinden özellikle ortaöğretimde devamsızlık problemi yaşayan ya da hiç kayıt yaptırmamış öğrencilerin tespit edilmesini ve bu öğrencilerin eğitim öğretime kazandırılması hususunda çaba sarf etmeleri gerektiğini ifade etti. Yiğit, bu konuda öğrencilerin açık lise veya mesleki eğitim merkezlerine yönlendirilebileceğini belirtti.

İl Müdürü Murat Yiğit’in konuşmalarının ardından İl Milli Eğitim Şube Müdürü Nizamettin Doğan, konuyla ilgili bir sunum gerçekleştirdi.

HABER MERKEZİ

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Ali Meşe Öğrencilerin heyecanına ortak oldu

Başkan Ali Meşe Öğrencilerin heyecanına ortak oldu

26-06-2026 - EĞİTİM

Kaymakam Taşavlı Öğrencilerin Karne Heyecanına  Ortak Oldu

Kaymakam Taşavlı Öğrencilerin Karne Heyecanına Ortak Oldu

26-06-2026 - EĞİTİM