Depremzede ve engelli öğrenciler, iftar programında ağırlandı

Selçuk Üniversitesi Dilek Sabancı Devlet Konservatuvarı ve Konya Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle depremzede ve engelli öğrenciler için iftar programı gerçekleştirildi.

GÜNCEL - 27-03-2025 18:27 742 kez okundu.

Depremzede ve engelli öğrenciler, iftar programında ağırlandı

Öğrencilerin yoğun katılımıyla Merve Mercan Parkı’nda gerçekleştirilen program müzik dinletisiyle başladı.

İftar programlarından duydukları büyük memnuniyeti dile getiren öğrenciler, bu anlamlı organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Selçuk Üniversitesi ve Konya Büyükşehir Belediyesine teşekkürlerini ileterek bu tür etkinliklerin birlik ve beraberliği pekiştirdiğini vurguladılar.,

Resim önizlemesi

Engelli ve depremzede öğrencilerle iftar programında bir araya gelmenin çok anlamlı olduğunu vurgulayan Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Zeki Bayramoğlu, programın sponsorluğunu yapan Konya Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti.

Yedi yüz kişilik iftar yemeği programı, çay ve kahve ikramı ile sona erdi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL