Çumra’da Aşure Bereketi

Çumra Belediyesi tarafından Muharrem ayı nedeniyle Cuma namazı çıkışı vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

YEREL - 19-07-2024 15:54 980 kez okundu.

Çumra’da Aşure Bereketi

Çumra’da, bolluğun ve bereketin yaygınlaşmasının simgesi olan aşure, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara ikram edildi. Belediye tarafından gerçekleştirilen aşure ikramına Çumralı vatandaşların katılımı yoğun oldu. Cuma namazı çıkışı ilçenin farklı noktalarında bulunan camiiler de belediye ekipleri, vatandaşlara aşure dağıttı. Çumra Belediye Başkanı Mehmet Aydın’da Ulu camide kurulan stantta namaz sonrası kendi elleri ile aşure ikram etti. Başkan Aydın, vatandaşların hem cumasını kutladı, hem de bol bol sohbet etti.

Resim önizlemesi

Başkan Aydın; “Farklılıklarımız bizim zenginliklerimizdir. Bunu aşurede de görüyoruz. İçerisinde kardeşlik, dostluk ve paylaşım barındıran böylesine güzel ayı yaşamaktan dolayı çok mutluyuz. Bu vesileyle bütün vatandaşlarımızın Muharrem Ayı mübarek olsun” ifadelerini kullandı.

Resim önizlemesi

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL