CİB ve BİK Bölge Müdürlerinden Cemiyet’e Hayırlı Olsun Ziyareti

CİB Konya Bölge Müdürü Taner Taşkıran ve BİK Konya Bölge Müdürü Mehmet Feramuz Ayan, geçtiğimiz haftasonu yapılan genel kurulun ardından güven tazeleyen Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir’i ziyaret etti

GÜNCEL - 23-03-2024 15:09 1046 kez okundu.

CİB ve BİK Bölge Müdürlerinden  Cemiyet’e Hayırlı Olsun Ziyareti

Konya Gazeteciler Cemiyeti’nde geçtiğimiz haftasonu genel kurul heyecanı yaşanmıştı. Tek listeyle gidilen seçimde yeniden başkan seçilen Sefa Özdemir, güven tazelemişti. Seçimin ardından Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Konya Bölge Müdürü Taner Taşkıran, KGC’yi ziyaret ederek Başkan Sefa Özdemir ve Yönetim Kurulu Üyeleri’ne yeni dönemin hayırlı olmasını diledi. CİB Konya Bölge Müdürü Taşkıran, “Konya Gazeteciler Cemiyeti başkanlığı ve üyeliklerine seçilen başkan ve üyelerini tebrik ediyorum. Sizlerin yeniden bu önemli göreve layık görülmeniz, hem tecrübenizin hem de sizlere duyulan güvenin bir göstergesidir. Başarılarınızın artarak devam etmesini temenni ederim” dedi. BİK Konya Bölge Müdürü Ayan da “Yeni dönemin Konya Gazeteciler Cemiyeti’ne, üyelerine ve tüm meslek mensuplarına hayırlı olmasını ve başarılarınızın devamını diliyorum” dedi. Başkan Sefa Özdemir de ziyaretlerinden ve iyi dileklerinden ötürü misafirlere teşekkürlerini sundu.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL