Çeltik Belediyesinde İmzalar Atıldı Çalışanlar Memnun

Konya - Çeltik Belediyesi’nde görev yapan ve kadroya geçen 27 personel için önemli bir adım atıldı.

YEREL - 06-05-2026 12:10 922 kez okundu.

 Çeltik Belediyesinde İmzalar Atıldı Çalışanlar Memnun

 Çeltik Belediyesi  ile Hak-İş Sendikası arasında toplu iş sözleşmesi imzalanarak çalışanların hakları güvence altına alındı. İmzalanan sözleşme ile personelin çalışma şartlarında iyileştirmeler yapılırken, sosyal ve ekonomik haklarda da önemli kazanımlar sağlandı.

 

Çeltik Belediye Başkanı Ali Meşe, "ilçemize özveriyle hizmet eden personelimizin her zaman yanında olduk. Yapılan bu anlaşmanın çalışanlarımız ve aileleri için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Atılan bu imzanın, kurum içi birlik ve beraberliği güçlendirerek hizmet kalitesine de olumlu katkı sağlaması bekleniyor.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL