Bulut: Transfer sezonu öncesi borcumuzu ödeyeceğiz

Konyaspor İkinci Başkanı Adem Bulut, "Paniğe kapılacak bir durum şu an için söz konusu değil. Transfer sezonu açılmadan borcumuzu ödeyerek transfer tahtamızı açacağız" dedi.

SPOR - 21-04-2025 09:53 802 kez okundu.

Bulut: Transfer sezonu öncesi borcumuzu ödeyeceğiz

FIFA, iki oyuncunun ödemeleriyle ilgili dosyalar nedeniyle Konyaspor'a 3 dönem transfer yasağı verdi. Konuyla ilgili İhlas Haber Ajansı (İHA) muhabirine konuşan Konyaspor İkinci Başkanı Adem Bulut, "FIFA'da devam eden 5-6 tane dosyamız var. Bu dosyalardan 2 tanesi sonuçlandığı için bu cezayı aldık. Geçen sene de aynı tarzda bir ceza almıştık. Paniğe kapılacak bir durum şu an için söz konusu değil. Transfer sezonu açılmadan borcumuzu ödeyerek transfer tahtamızı açacağız" ifadelerini kullandı. 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR