Beyşehir’de 23 Nisan Kutlandı

Beyşehir’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çeşitli etkinliklerle kutlandı.

YEREL - 23-04-2024 13:59 1030 kez okundu.

Beyşehir’de 23 Nisan Kutlandı

Beyşehir’de 23 Nisan kutlamaları, Atatürk Anıtı’na İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü çelenginin sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Daha sonra kutlamalar, Beyşehir Belediyesi Kültür ve Yaşam Merkezi’nde devam etti. Burada, Beyşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk’un günün anlam ve önemine ilişkin yaptığı konuşmaların ardından öğrenciler tarafından şiirler okundu. Programda, daha sonra ilkokul ve ortaokul öğrencileri tarafından hazırlanan halk oyunları ekibi gösterileri ve çeşitli gösteriler de icra edildi.

 

Kutlamalara, Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, Beyşehir Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Küçük, daire amirleri, siyasi partilerin ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, gaziler, öğrenciler, veliler ve vatandaşlar katıldı.

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL