Beyşehir Gastronomi Festivali Geleneksel Lezzetlerle Şenlendi

Konya'nın Beyşehir ilçesinde düzenlenen geleneksel Beyşehir Gastronomi Festivali, yöresel lezzetlerin tanıtıldığı bir etkinlik olarak gerçekleşti.

YEREL - 26-04-2025 16:12 1009 kez okundu.

Beyşehir Gastronomi Festivali Geleneksel Lezzetlerle Şenlendi

Beyşehir Ali Akkanat Kampüsü'nde Ali Akkanat Meslek Yüksekokulu tarafından yaklaşan eğitim yılı sonu dolayısıyla geleneksel Beyşehir Gastronomi Festivali düzenlendi. Festivalde yapılan protokol konuşmalarının ardından kampüste Beyşehir Aşçılık ve Gastronomi Topluluğu mensubu öğrencileri hünerlerini sergileyerek görücüye çıkarılan aralarında Beyşehir'e özel tat ve lezzetlerin de yer aldığı Türk mutfağına ait lezzetler ilçe protokol mensupları ile davetlilerin beğenisine sunuldu. Etkinlikte Türk mangal kültürü de gözler önüne serildi.Festivale, Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, Selçuk Üniversitesi (SÜ) Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Haldun Soydal, Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, Beyşehir Ali Akkanat MYO Müdürü Öğretim Görevlisi İbrahim Akdağ, dekanlar, akademisyenler, daire amirleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının başkan ve temsilcileri, muhtarlar, vatandaşlar ve öğrenciler ile velileri katıldı

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL