Beyşehir Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirmeye devam ediyor

Araç filosunu yenileyerek güçlendirmeye devam eden Beyşehir Belediyesi, Zabıta Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere iki yeni hizmet aracını filosuna kattı.

YEREL - 06-03-2025 12:42 741 kez okundu.

Beyşehir Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirmeye devam ediyor

Geçtiğimiz dönemde olduğu gibi bu dönemde de Belediyenin ihtiyacı olan araç ve makineleri
almaya devam ettiklerini söyleyen Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır;
“Hemşehrilerimize daha etkin hizmet sunabilmek amacıyla araç filomuzu güçlendirmeye
devam ediyoruz. Bu kapsamda, Zabıta Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere sıfır
kilometre iki yeni araç satın alınarak hizmete başlattık. Hayırlı olsun” dedi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL