Başkanı Ömer Korkmaz ;’’ Hakem bizi ince ince doğradı’’

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz maçın hakemini eleştirdi.

SPOR - 22-09-2024 00:26 1443 kez okundu.

Başkanı Ömer Korkmaz ;’’ Hakem bizi ince ince doğradı’’

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, Sivasspor maçı sonrası hakem Yasin Kol’a yönelik sert eleştirilerde bulundu. Korkmaz, "Bugün maçın hakeminin sahada ne yapmak istediğini anlamakta zorlandık. Her iki takım oyuncuları da centilmence mücadele ederken, hakem Yasin Kol’un verdiği kararlar hem futbolcuları hem de taraftarı gerdi. Adeta deplasmandaymışız gibi hissettik. Hakem, tabiri caizse bizi ince ince doğradı. Üstelik, rakipte sarı kartı bulunan bir oyuncuyu oyundan ihraç etmesi gerekirken bunu yapmadı" ifadelerini kullandı.

Başkan Korkmaz, hakemin yönetiminin oyunun dengesini bozduğunu belirterek, yaşananlardan duyduğu rahatsızlığı dile getirdi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR