Başkan Mehmet Badem Ödüllendirildi

Kadınhanı Belediye Başkanı Mehmet Badem Kent Başkan Dergisi Tarafından Ödüle Yayık Görüldü

YEREL - 20-08-2022 12:32 2288 kez okundu.

  Başkan  Mehmet Badem Ödüllendirildi

şimdide yapmış olduğu "Kestel Doğahan Tabiat Parkı ve Kamp Alanı" projesi ile ödüle layık görüldü.

Türkiye genelinde birçok kategoride online olarak yarıştığı 960 projenin içerisinde Kadınhanı Belediye Başkanı Mehmet Badem'in “Kestel Doğahan Tabiat Parkı ve Kamp Alanı ”projesi Ödüle Layık görüldü…

Başkan Badem;

"Çalışmalarına devam ettiğimiz ve  Kent ve Tasarım kategorisinde  ödüle layık görülen projemizin Kayseri’de plaketini ilçemiz adına aldık..

Projemiz  tamamlandığında hem İlçemize hem de Konya’mıza çok yakışacak" ifadelerini kullanandı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL