Başkan Korkmaz: ‘’VAR’a Güvenerek Hakemlik Yapıyorlar’’

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, katıldığı bir televizyon programında Kayserispor maçında yaşanan skandal kararlar hakkında açıklama yaptı

SPOR - 09-02-2025 13:47 873 kez okundu.

 Başkan Korkmaz: ‘’VAR’a Güvenerek Hakemlik Yapıyorlar’’

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, şunları ifade  etti

 

''Maç esnasında Yarı Otomatik Ofsayt Sistemi’nin çalışmadığını kimsenin kendilerine bildirmediğini belirten Korkmaz, hakem yönetimine sert tepki gösterdi .Verilen kararların şeffaf olmadığını dile getiren Başkan Korkmaz, "Ofsayt pozisyonu yaşanana kadar bize hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Pozisyon esnasında takım kaptanımız hakem tarafından yanına çağrılarak sistemin çalışmadığı ifade edildi. Kayseri Stadyumu'ndaki görüntü her türlü suiistimale açık. Bunları doğru bulmuyorum" dedi. Başkan Korkmaz, maç sırasında 3 boyutlu sistemin arızalı olduğu ve 2 boyutlu sistemin devreye alındığı yönünde bilgilendirildiklerini belirterek, "Golden sonra sistemin arızalı olduğu söylendi ama o pozisyon gelene kadar kimse bizi bilgilendirmedi" ifadelerini kullandı. TFF ile iletişim konusunda herhangi bir sorun yaşamadığını ancak hakemlerin sahada karar vermek yerine VAR’a güvenerek hareket ettiğini vurgulayan Korkmaz, "Ortak görüş, Konyaspor-Kayserispor maçında kötü bir hakem yönetimi olduğu yönünde" dediKaynak: Konyaspor'da tepkiler dinmiyor. Korkmaz: VAR’a güvenerek hakemlik yapıyorlar''

SPOR MERKEZİ

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

Karatay'da Düz Bisiklet Yarışında Şampiyonlar Belli Oldu

27-06-2026 - SPOR

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

26-06-2026 - SPOR