Başkan Altay 3. Organize Sanayi Camii’nde Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında Selçuklu Belediyesi Başkan Vekili Ali İmran Arıtan ile 3. Organize Sanayi Camii’nde, Cuma namazı sonrası vatandaşlarla bir araya geldi.

YEREL - 27-03-2026 17:18 982 kez okundu.

Başkan Altay 3. Organize Sanayi Camii’nde Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Cuma Buluşmaları kapsamında vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor.

Başkan Altay, 3. Organize Sanayi Camii’nde Cuma namazı sonrası esnaflarla selamlaşarak hasbihal etti.

“GÖNÜL KÖPRÜLERİMİZİ GÜÇLENDİRDİK”

Cuma Buluşmalarının çok kıymetli bir gelenek olduğunu belirten Başkan Altay, “3. Organize Sanayi Camii’nde, Selçuklu Belediyesi Başkan Vekilimiz Ali İmran Arıtan ile birlikte hemşehrilerimizle bir araya geldik. Samimi sohbetler eşliğinde vatandaşlarımızın taleplerini dinledik, gönül köprülerimizi güçlendirdik. Birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisiyle, bizleri muhabbetle karşılayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL