Başkan Akpınar Muhtarlarla Bir Araya Geldi

Ereğli Belediye Başkanı Umut Akpınar Belediye Başkan Yardımcıları ile birlikte, muhtarlarla bir araya gelip istişarelerde bulunarak mahallelerin ihtiyaçları ve sorunları hakkında bilgiler aldı.

YEREL - 09-12-2024 18:42 721 kez okundu.

Başkan Akpınar Muhtarlarla Bir Araya Geldi

Kısa bir selamlama konuşması yapan Başkan Akpınar: “Hep birlikte Ereğli’mize hizmet için çalışıyoruz. Öncelikle mahallelerimize hizmetlerinizden dolayı ve davetimize icabet ettiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum. Uzun zamandır siz kıymetli muhtarlarımızla bir araya gelme fırsatı bulamamıştık. Bundan sonraki süreçte daha çok bir araya geleceğiz, mahallelerimizin sorunları ve ihtiyaçlarını birlikte paylaşacağız. Şehrimizde önemli hizmetleri sizlerle birlikte yapacağız” şeklinde konuştu.

Resim önizlemesi

Birçok konunun masaya yatırıldığı ve samimi sohbet ortamında geçen program hep birlikte yapılan kahvaltının ardından sona erdi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

Meram'da Çocuklar Karne Sevincini Doyasıya Yaşadı

27-06-2026 - YEREL

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

Başkan Altay, Atatürk Caddesi'nde Asfalt Yenileme Çalışması Yaparak Standardı Yükselttiklerini Açıkladı

27-06-2026 - YEREL