Başkan Ahmet Arslan’dan Berat Kandili Mesajı

Gelecek Partisi Konya İl Başkanı Ahmet Arslan, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Arslan, mesajında birlik, beraberlik ve manevi arınmanın önemine vurgu yaparak, tüm İslam âleminin kandilini tebrik etti.

GÜNCEL - 13-02-2025 00:21 782 kez okundu.

Başkan Ahmet Arslan’dan Berat Kandili Mesajı

Ahmet Arslan, mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Rahmet, mağfiret ve bereket kapılarının ardına kadar açıldığı mübarek Berat Kandili’ne ulaşmanın huzurunu yaşıyoruz. Bu mübarek gece, günahlarımızdan arınmak, dualarımızı Yüce Allah’a sunmak ve manevi dünyamızı güçlendirmek için eşsiz bir fırsattır. Birlik ve beraberliğe her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde, Berat Kandili’nin tüm insanlığa barış, huzur ve esenlik getirmesini temenni ediyorum. Başta Konya'mız olmak üzere, aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin kandilini en içten dileklerimle kutluyorum. Rabbim, dualarımızı kabul eylesin, gönüllerimizi ferahlık ve umutla doldursun.”

Başkan Arslan, bu mübarek gecede yapılan duaların kabul olmasını dileyerek, tüm vatandaşlara sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Altay: “Emeklilerimiz  Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

Başkan Altay: “Emeklilerimiz Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”

28-06-2026 - GÜNCEL

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

Konya Ülkü Ocakları’nda Bayrak Değişimi: Yeni Başkan Mehmet İlkerli Oldu

28-06-2026 - GÜNCEL