Başkan Adil Bayındır’dan 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü Mesajı

Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, 12 Mart İstiklal Marşı’nın kabulünün yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı

GÜNCEL - 12-03-2025 12:48 745 kez okundu.

Başkan Adil Bayındır’dan 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü Mesajı

Başkan Bayındır, mesajında İstiklal Marşı’nın milletimizin bağımsızlık ve hürriyet mücadelesinin simgesi olduğunu vurguladı.

 

“İstiklal Marşı, Milletimizin Ruhunu Yansıtan Bir Destandır”

 

“İstiklal Marşı, milletimizin bağımsızlık aşkını, vatan sevgisini ve azmini en güçlü şekilde yansıtan bir destandır. Mehmet Akif Ersoy’un kaleme aldığı bu eşsiz eser, bizlere vatan uğruna verilen mücadelenin kutsallığını hatırlatmaktadır. Bu anlamlı günde, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, vatanımız için canlarını feda eden tüm şehitlerimizi ve İstiklal Marşı’mızın büyük şairi Mehmet Akif Ersoy’u rahmet, minnet ve şükranla anıyorum.” Dedi.

 

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL