Bakan Yerlikaya: Tüm ekiplerimiz sahada

Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.

GÜNCEL - 27-10-2025 23:04 635 kez okundu.

Bakan Yerlikaya: Tüm ekiplerimiz sahada

Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.

- İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Balıkesir'de 6,1 büyüklüğünde yaşanan deprem ardından tüm ekiplerin sahada olduğunu açıkladı.

Bakan Yerlikaya paylaşımında, “Balıkesir Sındırgı’da 6,1 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Çevre illerden de hissedilen depremle ilgili olarak, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına derhal başlamıştır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun.” dedi.

Bakan Yerlikaya’nın açıklamasına göre, AFAD başta olmak üzere tüm ilgili kurumlar bölgede çalışmalara başladı.

Deprem, Balıkesir merkezinin yanı sıra Manisa, İzmir, Bursa ve Kütahya gibi çevre illerde de hissedildi.

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL